1

دستگیری شرور وعامل رعب و وحشت شهروندان ایلامی در کمتر از یک ساعت

  • کد خبر : 8872
  • 22 فروردین 1401 - 21:46
دستگیری شرور وعامل رعب و وحشت شهروندان ایلامی در کمتر از یک ساعت

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر عرض اندام فردی شرور در یکی از محلات شهر ایلام بلافاصله شناسایی و دستگیری این متهم و ارازل و اوباش خیابانی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.   وی اضافه کرد : ماموران انتظامی […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر عرض اندام فردی شرور در یکی از محلات شهر ایلام بلافاصله شناسایی و دستگیری این متهم و ارازل و اوباش خیابانی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد : ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با بررسی میدانی و رصد اطلاعاتی و همچنین سرعت عمل بالا موفق شدند هویت فرد مورد نظر را که با داشتن قمه موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود را شناسایی کنند.

 

سرهنگ حیدری زاد تصریح کرد :ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام ضربتی متهم را کمتر از یک ساعت دستگیر کردند .

 

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام خاطر نشان کرد : این فرد شرور بعلت شرارت و اخلال در نظم عمومی و همچنین حمل و نگهداری سلاح سرد به مقام قضایی معرفی شد.

 

سرهنگ حیدری زاد در خاتمه اظهار داشت : امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس ایلام اجازه خودنمایی را به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه نخواهد داد.

 

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.