3

اعمال محدودیت تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در ایلام 

  • کد خبر : 8742
  • 11 فروردین 1401 - 17:45
اعمال محدودیت تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در ایلام 

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کهزادی”در این باره گفت: با توجه به پیش بینی وضعیت تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ و ارتقا ضریب ایمنی و تسهیل عبور ومرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در استان ایلام اجرا می شود.   وی اضافه […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کهزادی”در این باره گفت: با توجه به پیش بینی وضعیت تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ و ارتقا ضریب ایمنی و تسهیل عبور ومرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در استان ایلام اجرا می شود.

 

وی اضافه کرد: تردد انواع تریلر ، کامیون ، کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ، بهداشتی ،کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین در کلیه محورهای برون شهری استان ایلام ممنوع می باشد.

 

رییس پلیس راه استان ایلام ،تصریح کرد: در اجرای مصوبه شورای راهبری تصادفات به علت افزایش حجم تردد در روز ۱۲ فروردین ماه و به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد در محور ایلام- مهران ، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ، کالای اساسی و دارای مجوز از ساعت ۲ بعدظهر تا ساعت ۸ شب ۱۲ فروردین ماه در محور ایلام به  مهران  نیز ممنوع می باشد.

 

سرهنگ کهزادی در پایان اظهار داشت : از همه رانندگان و شهروندان انتظار داریم که به هنگام اجرای محدودیت های ترافیکی در این ایام از تردد در محورهای برون شهری جدا خوداری نموده و همکاری لازم با همکاران ما در پلیس راه استان داشته باشند، همچنین همه شهروندان و مسافران مد نظر داشته باشند که هرگونه تغییر در محدودیت های تردد منوط به اعلام پلیس راه استان می باشد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.