2

دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی دردره شهر

  • کد خبر : 8732
  • 10 فروردین 1401 - 23:00
دستگیری ۵ نفر از  عاملان نزاع دسته جمعی دردره شهر

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ” کرم حسنی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در منطقه تفریحی پل گاومیشان ، ماموران انتظامی به سرعت به محل اعزام شدند.   وی افزود: پس از بررسی […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ” کرم حسنی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در منطقه تفریحی پل گاومیشان ، ماموران انتظامی به سرعت به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: پس از بررسی های به عمل آمده توسط ماموران ، مشخص شد درگیری بین چند خانواده غیر بومی برسر مکان پارک بوده که با قدرت نمایی با سلاح گرم و اخلال در نظم عمومی موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و مسافران نوروزی شده اند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ، بیان داشت: در ادامه با حضور میدانی عوامل یگان امداد و کلانتری مرکزی و ماموران پاسگاه انتظامی ارمو، تعداد ۵ نفر از عوامل اصلی نزاع در یک عملیات ضربتی و هماهنگ ، دستگیر شدند.

 

وی در خاتمه با اشاره به اینکه از متهمان یک قبضه سلاح جنگی برنو و تعدادی مهمات کشف شد، تصریح کرد :در این راستا دو دستگاه خودرو توقیف، و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.