1

دریافت پول بیعانه جهت رزرو منزل، شیوه جدید کلاهبرداری در تعطیلات نوروزی

  • کد خبر : 8718
  • 09 فروردین 1401 - 14:49
دریافت پول بیعانه جهت رزرو منزل، شیوه جدید کلاهبرداری در تعطیلات نوروزی

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ علی رضا یعقوبی دراین باره گفت:از همشهریان عزیز می خواهیم از پرداخت هرگونه وجهی به عنوان بیعانه برای رزرو منزل، ویلا و سوئیت در ایام تعطیلات نوروزی خودداری کنید.   وی اضافه کرد : با توجه به افزایش تقاضای شهروندان جهت رزرو باغ و ویلا در روزهای تعطیلات نوروزی، کلاهبرداران سایبری […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ علی رضا یعقوبی دراین باره گفت:از همشهریان عزیز می خواهیم از پرداخت هرگونه وجهی به عنوان بیعانه برای رزرو منزل، ویلا و سوئیت در ایام تعطیلات نوروزی خودداری کنید.

 

وی اضافه کرد : با توجه به افزایش تقاضای شهروندان جهت رزرو باغ و ویلا در روزهای تعطیلات نوروزی، کلاهبرداران سایبری اقدام به درج آگهی با تصاویر جذاب و قیمت ارزان در سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور کرده و مبالغی را بابت رزرو این اماکن دریافت می کنند.

 

این مقام انتظامی افزود: شهروندان پس از واریز وجه و مراجعه به محل متوجه کلاهبرداری شده و فرد کلاهبردار دیگر پاسخگوی تماس آن ها نمی باشد.لذا شهروندانی که از طریق فضای مجازی و به دنبال اجاره باغ و ویلا برای گذراندن تعطیلات نوروز هستند، می بایست پس از رویت محل مورد نظر و اطمینان از صحت موضوع، مبلغ را پرداخت و از واریز هرگونه وجهی به عنوان بیعانه خودداری کنند.

 

سرهنگ یعقوبی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ فوریت های سایبری به پلیس فتا اطلاع دهند.

 

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.