2

کشف ۱۶ قبضه سلاح غیرمجاز در دهلران

  • کد خبر : 8694
  • 08 فروردین 1401 - 22:53
کشف ۱۶ قبضه سلاح غیرمجاز در دهلران

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “حسین نجفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،در این باره اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق و فروش اسلحه در شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.   وی اضافه کرد:با مدیریت و […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “حسین نجفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،در این باره اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق و فروش اسلحه در شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد:با مدیریت و هدایت ستادی فرمانده انتظامی شهرستان و انجام تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی، ماموران پلیس پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی شب گذشته تعداد ۲ نفر از قاچاقچیان را در یکی از روستاهای مرزی شهرستان دهلران دستگیر کردند.

 

سرهنگ نجفی تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهمان ۱۲ قبضه اسلحه کمری،۳ قبضه اسلحه شکاری و ۱ قبضه کلاش کشف شد.

 

این مقام انتظامی با اشاره کشف ۷۶ قبضه سلاح و دستگیری ۴۸ نفر دراین راستا در استان طی ۱۰ روز گذشته، افزود:پلیس برنامه ویژه ای برای برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز در سال جاری در سطح استان دارد.

 

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به اهتمام پلیس برای ایجاد فضایی آرام و با ثبات در جامعه، گفت: همه فعالیت های قاچاقچیان و مجرمان تحت رصد است و پلیس قاطعانه با آنان برخورد می کند.

 

گفتنی است:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.