4

کشف بیش از ۵ کیلو گرم مواد مخدر در ایلام

  • کد خبر : 8624
  • 03 فروردین 1401 - 12:48
کشف بیش از ۵ کیلو گرم مواد مخدر در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ” قدرت حیدری زاد ” با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در امر جابجایی مواد مخدر ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.   […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ” قدرت حیدری زاد ” با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در امر جابجایی مواد مخدر ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

 

وی افزود:ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی در ورودی شهر مستقر و با مشاهده خودرو مورد نظر با رعایت جوانب احتیاط خودرو مذکور را توقیف کردند.

 

سرهنگ حیدری زاد گفت : در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۵ کیلو و ۴۸۶ گرم مواد مخدر از نوع تریاک  کشف و یک متهم دستگیر و همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد.

 

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر جزء اولویت های کاری مجموعه انتظامی شهرستان می باشد، خاطر نشان کرد: یکی از آسیب های اجتماعی که می تواند پدید آورنده بعضی جرایم و آسیب های اجتماعی دیگر باشد ، اعتیاد به مواد مخدر و خرید و فروش آن است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.