2

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال اسکناس جعلی در هلیلان

  • کد خبر : 8607
  • 02 فروردین 1401 - 8:59
کشف بیش از ۹ میلیارد ریال اسکناس جعلی در هلیلان

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “مجتبی مهدیان ” در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با استفاده از اسکناس های جعلی در مسیر اسلام آباد به خوزستان در حال حرکت است، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.   وی افزود: ماموران درایستگاه ایست […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “مجتبی مهدیان ” در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با استفاده از اسکناس های جعلی در مسیر اسلام آباد به خوزستان در حال حرکت است، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران درایستگاه ایست و بازرسی پل سیمره حین کنترل خودرو های عبوری، خودرو سواری پراید را شناسایی و جهت بررسی متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم مبلغ ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اسکناس جعلی ده هزار تومانی کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست، در معاملات تجاری خود ضمن توجه به اصالت هرگونه وجه، اسکناس، چک و تراول های پرداختی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در سریع ترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.