1

پلمپ ۵ قلیان سرای متخلف در ایلام

  • کد خبر : 8558
  • 26 اسفند 1400 - 0:53
پلمپ ۵ قلیان سرای متخلف در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ” قدرت حیدری زاد” گفت: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد ، سرقت و نزاع و درگیری طرح پاکسازی مناطق آلوده و تشدید برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی به ویژه قلیان در قهوه خانه های سطح شهر ، در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.   وی […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ” قدرت حیدری زاد” گفت: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد ، سرقت و نزاع و درگیری طرح پاکسازی مناطق آلوده و تشدید برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی به ویژه قلیان در قهوه خانه های سطح شهر ، در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه مواد دخانی تهدیدی جدی برای سلامت جامعه می باشند افزود : در این طرح تعداد ۵ باب قهوه خانه عرضه کننده غیرمجاز مواد دخانی پلمب و ۶۱ حُقه قلیان نیز توسط پلیس ضبط شد.

 

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام در خاتمه اظهار داشت : افزایش احساس امنیت و مقابله با مخلان نظم و امنیت از اولویت های پلیس است که در این مسیر شهروندان نیز می توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی یاری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.