3

دستگیری قاتل مسلح حین سرقت دربدره

  • کد خبر : 8549
  • 24 اسفند 1400 - 18:48
دستگیری قاتل مسلح حین سرقت دربدره

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “حسین نجفی” درگفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری حادثه ایلام در تشریح این خبر گفت:صبح امروز اکیپ گشت پاسگاه هندمینی حین گشت زنی یک دستگاه خودروی ۴۰۵  به همراه ۳ سرنشین که قصد سرقت ازعشایر منطقه را داشته شناسایی کردند.   وی اضافه کرد:  با هوشیاری و حضور به موقع […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “حسین نجفی” درگفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری حادثه ایلام در تشریح این خبر گفت:صبح امروز اکیپ گشت پاسگاه هندمینی حین گشت زنی یک دستگاه خودروی ۴۰۵  به همراه ۳ سرنشین که قصد سرقت ازعشایر منطقه را داشته شناسایی کردند.

 

وی اضافه کرد:  با هوشیاری و حضور به موقع ماموران،دستور ایست صادر ولی سرنشینان خوردوی بدون توجه به هشدارهای پلیسی اقدام به فرار به سمت کوههای اطراف نمودند که طی یک عملیات غافلگیرانه ،متهمان مسلح دستگیر شدند.

 

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از متهمان یک قبضه سلاح کمری و ۱۴ عدد فشنگ کشف و در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد یک نفر از دستگیر شدگان ضمن داشتن سوابق متعدد شرارت در یکی از استانهای مرکزی کشور اقدام به قتل عمد نموده و هم اکنون تحت تعقب مراجع قضایی می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه هر ۳ سارق دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و اعزام شدند، خاطرنشان کرد: ناقضان  امنیت مردم بدانند که استان ایلام به هیچ عنوان جایگاه امنی برای آنان نخواهد بود چرا که با هوشیاری ماموران انتظامی در دام پلیس خواهند افتاد .

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.