2

سپاه پاسداران حمله موشکی به مرکز اسرائیلی در اربیل را تایید کرد

  • کد خبر : 8441
  • 22 اسفند 1400 - 16:59
سپاه پاسداران حمله موشکی به مرکز اسرائیلی در اربیل را تایید کرد

به گزارش حادثه ایلام;در بیانیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران آمده است: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس؛ شب گذشته «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت. بیانیه مذکور […]

به گزارش حادثه ایلام;در بیانیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران آمده است: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس؛ شب گذشته «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

بیانیه مذکور افزود: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

سپاه ایران در این بیانیه اعلام کرد: به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

بامداد امروز (یکشنبه ۱۳ مارس) دستگاه مبارزه با تروریسم در اقلیم کردستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در ساعت ۱ بامداد به وقت محلی شهر اربیل هدف ۱۲ موشک بالستیک قرار گرفت و افزود که این موشک‌ها کنسولگری امریکا در اربیل را هدف قرار داده بودند.

انتهای پیان/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.