0

کشف ۹۰۰ بسته مواد محترقه در ایلام

  • کد خبر : 8419
  • 20 اسفند 1400 - 10:28
کشف ۹۰۰ بسته مواد محترقه در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ قدرت حیدری زاده در این باره اظهار داشت : با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، برخورد با افرادی که در رابطه با تهیه ،توزیع و قاچاق مواد محترقه فعالیت دارند در دستور کار پلیس این شهرستان‌ قرار گرفت. […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ قدرت حیدری زاده در این باره اظهار داشت : با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، برخورد با افرادی که در رابطه با تهیه ،توزیع و قاچاق مواد محترقه فعالیت دارند در دستور کار پلیس این شهرستان‌ قرار گرفت.

 

وی افزود؛ ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان ایلام با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق به کشف ۹۰۰ بسته انواع مواد محترقه شدند .

 

سرپرست انتظامی شهرستان با اشاره دستگیری یک نفر در این رابطه از شهروندان خواست:در ایام پایانی سال، بالاخص چهارشنبه آخر سال کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته تا دچار آسیب و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند در صورت مشاهده یا اطلاع از فعالیت فرد یا افرادی که در این رابطه نسبت به تولید و توزیع مواد محترقه و آتش زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند بلافاصله موضوع را از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.