2

لزوم رعایت اصل خود مراقبتی مردم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز

  • کد خبر : 8407
  • 17 اسفند 1400 - 15:20
لزوم رعایت اصل خود مراقبتی مردم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز

به گزارش حادثه ایلام;دکتر “حسن بهرام نیا” در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت استان ، موضوع سرقت را یکی از ناهنجاری های اجتماعی دانست و اظهار داشت : مهمترین مسئله در بحث پیشگیری، کار فرهنگی و ارتقای سطح آگاهی عموم مردم می باشد که می تواند تاثیر فراوانی در امر پیشگیری و مقابله با این […]

به گزارش حادثه ایلام;دکتر “حسن بهرام نیا” در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت استان ، موضوع سرقت را یکی از ناهنجاری های اجتماعی دانست و اظهار داشت : مهمترین مسئله در بحث پیشگیری، کار فرهنگی و ارتقای سطح آگاهی عموم مردم می باشد که می تواند تاثیر فراوانی در امر پیشگیری و مقابله با این معضل اجتماعی باشد

 

وی عدم رعایت برخی از اصول حفاظتی را در وقوع سرقت ها موثر دانست و بیان داشت : اجرای برخی از اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده می‌تواند برای کاهش حقوق سرقت موثر باشد.

 

استاندار ایلام در خصوص آموزش مردم در خصوص پیشگیری از سرقت ادامه داد: فضای مجازی و صدا و سیمابیشترین ضریب نفوذ در بین مردم دارند و کارشناسان می توانند از این ظرفیت جهت آموزش و آگاهسازی مردم در مقابله و پیشگیری از برخی به آسیب‌های اجتماعی استفاده کنند.

 

دکتر بهرام نیا بهترین راه پیشگیری از سرقت کارهای فرهنگی دانست و گفت: تعامل همکاری انتظامی و دستگاه های مرتبط می تواند به ارتقاء سطح آگاهی و فرهنگ مردم کمک کند و تاثیر فراوانی در کاهش سرقت ها داشته باشد.

 

استاندار ایلام تاکید کرد :رعایت الزامات حفاظتی توسط ادارات ، سازمان‌ها دستگاه‌های اجرایی در بحث ایمن‌سازی ادارات و مجموعه‌ای که تحت مدیریت شان است از مهمترین وظایف آنها است و باید اهتمام لازم را داشته باشند.

 

این مقام ارشد استان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت : ساماندهی معتادان متجاهر همه دستگاه ها مسئول مکلف به همکاری با نیروی انتظامی هستند و کم کاری از هیچ دستگاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

 

سردار “دلاور القاصی مهر” فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پلیس در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکارانم در انتظامی استان سرقت های مهم در سطح استان کاهش ۱۰ درصدی داشته است .

 

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: همان‌گونه که امنیت محصول تولید جمعی است در راستای سرقت هم بایستی مردم، سازمان‌ها و پلیس در کنار هم باشند تا بتوانند آمار سرقت را بیش از پیش کاهش دهند.

 

وی با تاکید بر تشدید مبارزه با سرقت در ایلام ادامه داد: با دستگاه هایی که می توانند در زمینه پیشگیری از سرقت با ما همکاری داشته باشند، جلسات مختلفی را برگزار کرده ایم و این آمادگی را داریم تا همکاری لازم را انجام دهیم .

 

سردار القاصی مهر گفت: موضوع سرقت موضوع مربوط به پلیس نمی شود و موضوع فرابخشی است و برای کاهش سرقت باید دستگاه‌های مختلف اقدامات خود را انجام دهند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام در این جلسه از بلا استفاده بودن و رها کردن برخی اماکن در مناطقی از استان ابراز نگرانی کرد و گفت :رها کردن اماکن و وسایل بدون حفاظت و نگهبان، در نقاط مختلف استان باعث فراهم شدن زمینه سرقت می‌شود

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.