3

ممنوعیت خرید و فروش گونه‌های جانوری وحشی و گیاهی در ایلام

  • کد خبر : 8398
  • 14 اسفند 1400 - 14:39
ممنوعیت خرید و فروش گونه‌های جانوری وحشی و گیاهی در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; “عبدالصاحب بازیار” اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، متأسفانه شاهد هستیم برخی افراد در کنار فروش ماهی قرمز، اقدام به خرید و فروش انواع گونه های مختلف جانوری نظیر لاک پشت، مارها و سمندر لرستانی در اماکن عمومی می کنند.   وی افزود: ماموران یگان حفاظت […]

به گزارش حادثه ایلام; “عبدالصاحب بازیار” اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، متأسفانه شاهد هستیم برخی افراد در کنار فروش ماهی قرمز، اقدام به خرید و فروش انواع گونه های مختلف جانوری نظیر لاک پشت، مارها و سمندر لرستانی در اماکن عمومی می کنند.

 

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست از مراکز خرید و فروش ماهی قرمز در سراسر استان بازدید و در صورت مشاهده خرید و فروش هرگونه حیات وحش با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

 

بازیار ادامه داد: مردم از رهاسازی ماهیان قرمز عید در رودخانه‌ها خودداری کنند، که در صورت ورود به اکوسیستم های طبیعی به عنوان گونه مهاجم عمل کرده و حیات گونه های آبزی را با خطر مواجه می کند.

 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام از گردشگران و هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب زیست‌محیطی، خرید و فروش، نگهداری جانوران وحشی و غیره را به سامانه ۱۵۴۰ اداره‌کل حفاظت محیط‌ زیست استان و یا ادارات محیط ‌زیست شهرستان‌ها اطلاع دهند.

 

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.