2

برخورد جدی پلیس با احتکارکنندگان مایحتاج ضروری مردم در ایام پایانی سال

  • کد خبر : 8329
  • 03 اسفند 1400 - 15:17
برخورد جدی پلیس با احتکارکنندگان مایحتاج ضروری مردم در ایام پایانی سال

به گزارش حادثه ایلام; “دلاور القاصی مهر” در حاشیه برگزاری نهمین جلسه قرارگاه استانی مبارزه با کالای قاچاق و ارز، در این باره اظهار داشت:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و نیاز مردم به کالاهای اساسی ،پلیس  ضمن تعامل با سایر سازمان‌ها و نهادهای استان برنامه ویژه‌ای را برای برخورد با برهم […]

به گزارش حادثه ایلام; “دلاور القاصی مهر” در حاشیه برگزاری نهمین جلسه قرارگاه استانی مبارزه با کالای قاچاق و ارز، در این باره اظهار داشت:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و نیاز مردم به کالاهای اساسی ،پلیس  ضمن تعامل با سایر سازمان‌ها و نهادهای استان برنامه ویژه‌ای را برای برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی جامعه و  نظارت بر بازار دارند.

 

وی اضافه کرد: پلیس با کسانی که با احتکار کالاهای اساسی و ضروری مردم بخواهند نظم اقتصادی بازار را به خطر بیاندازند مماشات نخواهد کرد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۱۵ مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان انجام گرفته، گفت : ماموران انتظامی استان ایلام بیش از ۱۵۳ هزار قطعه مرغ  خارج از شبکه را توقیف و به شبکه عرضه سراسری توزیع برگردانند.

 

سردار القاصی مهر به ماموریت های پایانی سال پلیس استان نیز اشاره کرد و گفت: برخورد ویژه با افراد فرصت طلب و واردکنندگان مواد محترقه و منفجره با هدف پیشگیری از بروز آسیب های جسمی برای افراد جامعه از دیگر برنامه های پلیس در ایام پایانی سال است.

 

وی با بیان اینکه پلیس اجازه نخواهد داد که عده ای سودجو با احتکار مواد غذایی و مایحتاج ضروری مردم، جامعه را دچار رکود اقتصادی کنند، از هم استانی ها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه ورود یا عرضه کالای قاچاق ، سریعاً مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند تا همکاران در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.