2

رعایت سرعت مطمئنه راهکاری برای کاهش تصادفات رانندگی

  • کد خبر : 8270
  • 24 بهمن 1400 - 20:02
رعایت سرعت مطمئنه راهکاری برای کاهش تصادفات رانندگی

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” ابوالفضل کهزادی”  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت: شایع ترین تخلفات رانندگی در کشور و در سطح استان ایلام  تخطی از سرعت مطمئنه است.   وی اضافه کرد: رانندگان عزیز سر پیچ ها و جاده های باریک و بطور کلی در محل هایی […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” ابوالفضل کهزادی”  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت: شایع ترین تخلفات رانندگی در کشور و در سطح استان ایلام  تخطی از سرعت مطمئنه است.

 

وی اضافه کرد: رانندگان عزیز سر پیچ ها و جاده های باریک و بطور کلی در محل هایی که موانعی در مسیرحرکت آنان قرار داشته باشد و همچنین هنگام بارندگی یا مه یا کولاک و مانند آنها، از سرعت وسیله نقلیه بکاهند و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

 

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تصریح کرد: زمانی که شما در حال رانندگی هستید وظیفه دارید تمام هواس خود را متوجه راه و سایر استفاده کنندگان از راه نموده و برای مقابله با هرگونه خطر و حادثه احتمالی آمادگی داشته باشید.

 

وی با اشاره به اینکه آگاهی داشتن از خطرات حین رانندگی می تواند کمک موثری در تصمیم گیری بموقع رانندگان  داشته باشد،خاطرنشان کرد:رانندگان همیشه با سرعتی حرکت کنند که در مواقع خطر بتوانند براحتی وسیله نقلیه خود را متوقف کنند و این شرایط غیر قابل پیش بینی در رانندگی ممکن است برای هر راننده ی اتفاق بیافتد.

 

رئیس پلیس راه استان در خاتمه گفت: اگر فاصله اتومبیل شما با وسیله نقلیه جلویی کم شد، با کاهش سرعت فاصله را زیادتر کنید در این صورت خطر حادثه کم خواهد شد. بنابراین بارعایت سرعت مطمئنه در حین رانندگی می توان از بروز تصادف جلوگیری نموده و دیگر شاهد حوادث تلخ و مرگبار در جاده ها نباشیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.