2

افزایش هفت برابری آمار ابتلای به کرونا در ایلام

  • کد خبر : 8180
  • 18 بهمن 1400 - 21:26
افزایش هفت برابری آمار ابتلای به کرونا در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ظهار داشت: مقایسه هفتگی نشان می‌دهد که بیش از هفت برابر نسبت به هفته قبل‌تر افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان داریم و وضعیت مناسبی به این لحاظ نیست.   وی افزود: چیزی که این روز‌ها از مردم درخواست داریم اینکه در مرحله […]

به گزارش حادثه ایلام; جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ظهار داشت: مقایسه هفتگی نشان می‌دهد که بیش از هفت برابر نسبت به هفته قبل‌تر افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان داریم و وضعیت مناسبی به این لحاظ نیست.

 

وی افزود: چیزی که این روز‌ها از مردم درخواست داریم اینکه در مرحله اول پروتکل‌های بهداشتی را رعایت، همچنین مادران باردار و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند در تجمعات پرهیز و از واکسیناسیون استقبال کنند.

 

صادقی فر عنوان کرد: نکته مهمی که در این سویه دیده می‌شود ابتلا و بستری شدن کودکان است که در سطح بیمارستان‌های استان کودکان زیادی بستری شدند.

 

وی افزود: متاسفانه ۶ شهرستان استان از جمله ایلام، چوار، سیروان، دهلران، دره شهر، آبدانان در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.