1

کشف زمین خواری ۱۰ میلیاردی در ایلام

  • کد خبر : 8163
  • 17 بهمن 1400 - 18:25
کشف زمین خواری ۱۰ میلیاردی در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر”اظهار داشت: در پی وصول خبر یک فقره زمین خواری به پلیس امنیت اقتصادی استان، مبنی براینکه شخصی به صورت غیر قانونی اقدام به تصرف و ساخت و ساز در اراضی ملی تحت تملک دولت کرده ،موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.   […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر”اظهار داشت: در پی وصول خبر یک فقره زمین خواری به پلیس امنیت اقتصادی استان، مبنی براینکه شخصی به صورت غیر قانونی اقدام به تصرف و ساخت و ساز در اراضی ملی تحت تملک دولت کرده ،موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 

وی افزود:با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات لازم، مشخص شد این فرد نسبت به تصرف غیر قانونی ۲۵۰ متر از اراضی ملی در حاشیه شهر ایلام اقدام کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه با همکاری یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن راه و شهرسازی و هماهنگی مقام قضائی ، متهم شناسایی و دستگیر شد، ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی ویگان حفاظت سازمان ملی و مسکن راه و شهرسازی استان از این زمین رفع تصرف شد.

 

سردار القاصی مهربا بیان اینکه ارزش ریالی این زمین رفع تصرف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.