3
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

امداد رسانی پلیس به ۱۴۵۰ خودرو گرفتار دربرف+تصاویر

  • کد خبر : 8014
  • 01 بهمن 1400 - 19:01
امداد رسانی پلیس به ۱۴۵۰ خودرو گرفتار دربرف+تصاویر
همزمان با بارش نزولات آسمانی و شرایط جوی هوا ،پلیس برای کنترل و به حداقل رساندن حوادث جاده ای درحال آماده باش کامل قرار گرفت.

به گزارش حادثه ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر”در گفت و گو به خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام بیان داشت: همزمان با بارش نزولات آسمانی و شرایط جوی هوا ،پلیس برای کنترل و به حداقل رساندن حوادث جاده ای درحال آماده باش کامل قرار گرفت و اکیپ هایی از یگان ویژه و پلیس راه و راهور را درکنار سایر سازمانهای خدمات رسان در نقاط برفگیر و گردنه های استان مستقر شدند.

وی افزود: طی چند روز گذشته و در جریان درگیرشدن برخی از محورهای مواصلاتی استان بخاطر بارش برف و کولاک، پلیس به ۱۴۵۰ خوددو گرفتار در برف کمک و امداد رسانی کرد.

فرمانده انتظامی استان عنوان داشت: امدادرسانی به رانندگان، رهاسازی خودرو‌های گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ و راهنمایی مسیر های ایمن از جمله خدمات ماموران پلیس به رانندگان و سرنشینان خودرو‌های گرفتار در برف بوده است.

وی با بیان اینکه ، سلامت جان راننده و مسافران از هرچیز دیگری برای ما مهم است ،گفت: در این ایام، تلاش کردیم از ترددهای غیر ضروری و خودروهای فاقد تجهیزات ایمن از جمله زنجیر چرخ جلوگیری شود.

سردار القاصی مهر ، ادامه داد: اطلاع‌رسانی عمومی برای افزایش آگاهی‌های مردم جهت به حداقل رساندن حوادث جاده ای با مشارکت سازمان‌های همکار و پاسخ‌گویی صحیح، به موقع و کامل به آحاد مردم از جمله اهداف پلیس در این ایام بوده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.