5

شکارچیان متخلف در استان ایلام نقره داغ شدند

  • کد خبر : 7813
  • 11 دی 1400 - 19:05
شکارچیان متخلف در استان ایلام نقره داغ شدند

به گزارش حادثه ایلام; “غلامرضا ابدالی” با اعلام این خبر اظهار داشت: دو شکارچی متخلف که در سال جاری اقدام به شکار غیرمجاز یک رأس میش وحشی در بخش “زرنه” شهرستان ایوان نموده بودند، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.   وی افزود: در جریان رسیدگی به پرونده، رییس دادگاه بخش زرنه، […]

به گزارش حادثه ایلام; “غلامرضا ابدالی” با اعلام این خبر اظهار داشت: دو شکارچی متخلف که در سال جاری اقدام به شکار غیرمجاز یک رأس میش وحشی در بخش “زرنه” شهرستان ایوان نموده بودند، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

وی افزود: در جریان رسیدگی به پرونده، رییس دادگاه بخش زرنه، هر دو متهم را به جرم شکار غیرمجاز یک رأس میش وحشی به پرداخت مبلغ ۷۵۰میلیون ریال جزای نقدی بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست و ۸۵میلیون ریال جریمه حقوقی در حق صندوق دولت محکوم می‌کند.

 

ابدالی تصریح کرد: پرونده با اعتراض به رای صادره پرونده به دادگاه تجدید نظر استان ارسال می شود که هیات دادگاه تجدید نظر پس از تحقیقات و بررسی صورت گرفته و عدم ادله موثر در اعتراض، ضمن رد تجدید نظر خواهی تجدید نظر خواه نسبت به تایید دادنامه صادر، اقدام می کند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=7813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.