1
استاندار ایلام:

چراغ راه تشخیص در فتنه بصیرت است

  • کد خبر : 7788
  • 09 دی 1400 - 15:09
چراغ راه تشخیص در فتنه بصیرت است
استاندار ایلام گفت:چراغ راه تشخیص در فتنه بصیرت است.

به گزارش حادثه ایلام; دکتر حسن بهرام نیا در مراسم گرامی داشت حماسه ۹ دی در مصلی ایلام با گرامی داشت سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی محبوب قلوب همه ی آزادی خواهان جهان است.

وی با تقدیر و تشکر از همه ی افرادی که برای ابراز انزجار از فتنه ۸۸ و عوامل داخلی و خارجی آن در این مراسم حضور یافتند، افزود: حضور پرصلابت ، مصمم و با اراده ی پولادین شما در این صفوف به هم پیوسته در این مصلی بزرگ نماد برائت از فتنه جویان داخلی و خارجی است.

وی رهبر معظم انقلاب را تکیه گاه اصلی مردم در فتنه ها دانست و خاطر نشان کرد: هر گاه به رهبری تکیه کردیم و گوش به فرمان رهبری بودیم همواره موفق و پیروز بوده ایم.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: مردم عزیز و سرافراز ایلام در سال ۸۸ تجلی بلوغ سیاسی خود را به منصه ی ظهور گذاشتند و عظمت کار مردم را نشان دادند چرا در آن دوران تشخیص فتنه بسیار سخت بود و در واقع فتنه، گرد و غباری را ایجاد می کند که تشخیص سره از ناسره و حق از باطل در آن بسیار سخت است و در واقع مانند مه ایست که همه چیز از دید پنهان می شود و تنها چیزی که انسان را در این مه هدایت می کند چراغ مه شکن است و پیدا کردن راه در فتنه تنها با بصیرت امکان پذیر است.

وی تأکید کرد: چراغ راه تشخیص در فتنه بصیرت است و مردم عزیز ایلام در ۸ دی ماه بلوغ سیاسی و بصیرت را به منصه ظهور گذاشتند و در راستای حق و حقیقت و دفاع از حریم ولایت و ولایت مطلقه ی فقیه در در مقابل دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی با انبوه جمعیت و شکوه هر چه تمام تر از نظام و ولایت دفاع کردند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=7788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.