1

استقرار دستگاه جدید آنژیوگرافی استان ایلام

  • کد خبر : 7631
  • 16 آذر 1400 - 20:10
استقرار دستگاه جدید آنژیوگرافی استان ایلام
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از استقرار دستگاه جدید آنژیوگرافی استان ایلام خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام; محمد کریمیان افزود : بر اساس رایزنی‌هایی انجام شده با مسئولان ستاد استقرار دستگاه جدید آنژیوگرافی استان ایلاماجرایی فرمان حضرت امام (ره) توافق به عمل آمد که به طور مشترک در خرید این دستگاه آنژیوگرافی، دانشگاه علوم پزشکی ایلام را یاری کنند.

وی گفت: این دستگاه با مبلغ ۲۷ میلیارد ریال خریداری شده که سهم دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرکدام مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: در حال حاضر فضای فیزیکی محل استقرار دستگاه آنژیوگرافی و فضا‌های مربوط به ارائه خدمات به بیماران پس از انجام آنژیوگرافی، ۱۰۰ در صد آماده راه‌اندازی است.

وی عنوان کرد: در رابطه با بخش اتاق عمل قلب باز که با دستگاه آنژیوگرافی لازم و ملزوم یکدیگر هستند، با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال تکمیل و راه‌اندازی است و فقط اقداماتی همچون انجام پوشش کفپوش و رنگ آمیزی آن باقی مانده است.

بگفته کریمیان قیمت واقعی این دستگاه آنژیوگرافی ۸۰۰ هزار یورو معادل حدود ۲۱۰ میلیارد ریال است که توسط هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با قیمت ۲۷ میلیارد ریال خریداری شده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=7631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.