2
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بدره؛

افزایش ۷ درصدی تردد در جاده‌های ایلام

  • کد خبر : 7625
  • 15 آذر 1400 - 17:04
افزایش ۷ درصدی تردد در جاده‌های ایلام
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از افزایش ۷ درصدی تردد در جاده‌های ایلام خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام; نورالله دلخواه اظهار داشت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت افزایش ۷ درصدی تردد در جاده‌های ایلامدرصد افزایش داشته است.

وی افزود: محور ایوان – ایلام با بیش از یک میلیون و ۲۶۱ هزار و محور بدره – ایلام با بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار تردد، دارای بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در این بازه زمانی بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اضافه کرد: سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع ترددها در محور‌های مواصلاتی استان ۲ میلیون و ۸۸۶ هزار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بگفته دلخواه بیش از ۱۰۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و تردد شمار و همچنین سه تابلو متغییر در محور‌های مواصلاتی استان ایلام فعال است.
وی افزود: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی هموطنان درخصوص اطلاع‌رسانی وضعیت جاده‌های استان است و به مردم توصیه می‌شود پیش‌از سفر حتماً از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=7625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.