4
رییس پلیس راه استان؛

اولویت کار پلیس و مرکز فوریتهای پزشکی خدمت رسانی به مردم است

  • کد خبر : 7585
  • 10 آذر 1400 - 0:35
اولویت کار پلیس و مرکز فوریتهای پزشکی خدمت رسانی به مردم است
رییس پلیس راه استان گفت:اولویت کار پلیس و مرکز فوریتهای پزشکی خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در نشست تعاملی با ” رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان ، اظهار داشت: مرکز فوریتهای پزشکی ، نقش مهم و تعیین کننده ای در کاهش تلفات جاده ای دارد .

وی افزود: پلیس و مرکزفوریتهای پزشکی، لازم و ملزوم و مکمل همدیگر در نجات جان رانندگان و مسافران و رسیدیگی به حوادث جاده ای هستند.

وی با بیان این که قاعده و اصول کار در نیروی انتظامی و مرکز فوریتهای پزشکی، یکی است، گفت: رسالت کاری نیروی انتظامی و مرکز فوریتهای پزشکی، خدمت رسانی صادقانه به مردم است و توسعه تعاملات سازنده قطعا کاهش تلفات جاده ای را به همراه خواهد داشت.

رییس پلیس راه استان ،افزود: آگاهسازی بخشی و استفاده حد اکثری از ظرفیت های موجود به منظور برقراری نظم ترافیکی در دستور کار پلیس قرار دارد و در این راه نیاز به تعامل سایر دستگاه ها داریم.

در ادامه این دیدار، دکتر “صید نور علیمرادی” رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان نیز، اظهار داشت: با عنایت به نقش مهم رسیدگی فوری به وضعیت مجروحین و انجام اولیه امدادی در نجات مصدومان تصادفات رانندگی ، مرکز فوریتهای استان آمادگی لازم به جهت برگزاری دوره های آموزشی کمک های اولیه برای کارشناسان پلیس راه به منظور انجام اقدامات اولیه در صورت رسیدن به محل حادثه را دارد.

دکتر علیمرادی، خاطر نشان کرد: مرکز فوریتهای پزشکی استان با ۴۳ پایگاه شهری و جاده ای و یک پایگاه هوایی با کادر مجرب به صورت شبانه روزی آمادگی لازم به جهت امدادرسانی به مصدومین سوانح و حوادث جاده ای را برعهده دارند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=7585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.