1

اجازه استخدام‌ نیروی غیربومی را نخواهم داد/آموزش لازم برای نیروهای بومی فراهم شود

  • کد خبر : 7594
  • 10 آذر 1400 - 16:44
اجازه استخدام‌ نیروی غیربومی را نخواهم داد/آموزش لازم برای نیروهای بومی فراهم شود
رئیس مجمع نمایندگان استان گفت:اجازه استخدام‌ نیروی غیربومی را نخواهم داد.

به گزارش حادثه ایلام;در نشست بهزاد علیزاده نماینده مردم شهرستان های دره شهر، بدره، آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی با رئیس هیئت رئیسه صندوق های بازنشستگی وزارت نفت، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شرکت اهداف، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پتروپالایش دهلران، مدیرعامل و معاونین شرکت اویک عنوان شد:  از کند بودن روند پیشرفت پروژه ها، جذب نیروهای غیر بومی و نحوه هزینه کرد مناسب مسئولیت های اجتماعی انتقاد صریح شد.

در این جلسه ابتدا مدیرعامل شرکت پتروپالایش دهلران در خصوص آخرین فعالیت های صورت گرفته و پیشرفت فیزیکی پروژه ها توضیحاتی ارائه و سپس مدیرعامل شرکت اویک شرایط و وضعیت کنونی پروژه ها را تشریح و به بررسی موانع و مشکلات پرداخت.

در ادامه علیزاده ضمن ابراز گلایه از از روند کلی و سرعت پایین پیشرفت فیزیکی پروژه های پتروشیمی و ngl3100 خواستار بسیج همه جانبه پیمانکاران و کارفرمایان جهت تسریع در احداث و بهره برداری شد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای فنی، تخصصی و تحصیلی جوانان بومی منطقه که توانایی های زیادی جهت ارتقاء و بالا بردن سطح پروژه را دارند، نسبت به جذب نیروهای غیر بومی گلایه نمود و افزود: تحت هیچ عنوانی اجازه نمیدهم در حضور جوانان لایق و شایسته منطقه افرادی غیر بومی در این پروژ ها مشغول بکار شوند.

نماینده مردم هم چنین نسبت به اختصاص سهم ۴% مسئولیت های اجتماعی انتقاد کرد و افزود: این سهم از پروژه های نفتی باید در حوزه های راه، بهداشت، درمان، فضای آموزشی و فرهنگی و تفریحی و همچنین عمران و آبادانی شهری و روستایی هزینه شود که متاسفانه تا کنون این امر صورت نگرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن تاکید مجدد در خصوص استفاده از نیروهای بومی بیان داشت :به احدی اجازه نمی دهم حق مردم بخصوص جوانان منطقه را پایمال و از نیروی غیر بومی استفاده شود و می طلبد مسئولان امر با جدیت و با آموزش لازم نیروهای بومی ، زمینه جذب جوانان منطقه را فراهم کنند.

وی تصریح کرد : با مشورت از اهالی فن در حوزه های بهداشت، درمان، راه و آموزش منبعد سهم ۴ درصد مسئولیت های اجتماعی در قالب تعریف پروژه جهت عمران و آبادانی انجام پذیرد.

در پایان این جلسه عبدالحسین بیات رئیس هیات رئیسه صندوق های بازنشستگی وزارت نفت ضمن قدردانی از دغدغه ها و تایید صحبت های علیزاده نسبت به مسائل مطروحه ، دستور داد تا نسبت به مرتفع کردن انتقاد و گلایه های به حق نماینده مردم اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=7594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.