2
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

۵۷/۵ درصد از جمعیت ایلام دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

  • کد خبر : 7380
  • 15 آبان 1400 - 22:50
۵۷/۵ درصد از جمعیت ایلام دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:۵۷/۵ درصد از جمعیت ایلام دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش حادثه ایلام;دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: موجودی واکسن در گردش در استان نیز ۱۷۰ هزار ۵۷/۵ درصد از جمعیت ایلام دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اندو ۳۸۰ دوز است.

وی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در استان افزود: تعداد واکسن دریافتی ۸۱۲ هزار و ۶۷۷ دوز و کل واکسیناسیون انجام شده تعداد ۶۵۲ هزاز و ۵۳۹ دوز است.

کریمیان گفت: واکسیناسیون نوبت اول انجام شده در استان تعداد ۳۸۱ هزار و ۷۷۹ دوز و واکسیناسیون نوبت دوم انجام شده ۲۷۰ هزار و ۲۸ دوز ، درصد پوشش ۱۲-۱۸ سال، تعداد ۵۶ هزار و ۳۵۳ دوز و درصد پوشش واکسیناسیون جمعیت ۱۲-۱۸ در استان میزان ۷۶درصد است .

وی افزود: در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد ۶۴ هزار ۴۸۲ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و متاسفانه تعداد یکهزار و ۱۳۵ نفر از مردم استان نیز جان خود را از دست داده اند.

کریمیان گفت: در حال حاضر تعداد ۱۲۵بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت‌های مربوطه به آنان در حال طی شدن است و تعداد ۶۲۷۰۱مورد نیز از بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان بهبودی کامل یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: به لحاظ روند کلی کووید ۱۹ در استان مهرماه تعداد ۳۵ هزار و ۷۵مورد از افراد مشکوک به کرونا نمونه گیری شده که از این رقم تعداد ۴ هزار و ۲۱ مورد مثبت اعلام شده و تعداد یکهزار و ۱۹۰ نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری شده و متأسفانه تعداد ۶۸نفر از هم استانی‌هایمان به واسطه ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

کریمیان عنوان کرد: همچنین از ابتدای آبانماه تاکنون نیز تعداد ۷ هزار و ۲۰۳ مورد نمونه گیری انجام شده و تعداد یکهزار و ۵۲۸ مورد مثبت کرونا و تعداد ۴۵۱نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۱۵مورد فوتی درمدت ذکر شده داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در مقایسه ۳۰مهر لغایت ۶آبانماه نسبت به ششم تا ۱۳ آبانماه تعداد نمونه گیری ۵/۳درصد کاهش، تعداد مبتلایان ۰/۷ درصد کاهش، تعداد بستری‌ها ۲۱/۵درصد کاهش و تعداد فوتی‌ها نیز ۶۶/۷درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=7380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.