1
مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام

۲۷۱ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ایلام وصول شد

  • کد خبر : 7283
  • 09 آبان 1400 - 9:30
۲۷۱ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ایلام وصول شد
مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام گفت:۲۷۱ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ایلام وصول شد.

به گزارش حادثه ایلام; قدرت اله فیض الهی با اشاره به رشد ۵۵ درصدی درآمد مالیاتی استان در هفت ۲۷۱ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در ایلام وصول شدماهه گذشته امسال به نسبت دوره مشابه سال گذشته افزود: امسال برای استان درآمد مالیاتی ۴۳۶ میلیارد تومانی به تصویب رسیده که نسبت به سال قبل ۵۴ درصد رشد داشته و خوشبختانه تا نیمه اول سال بیش از نیمی از این درآمد وصول شده است.

وی افزود: میانگین وصول درآمد مالیاتی در کشور ۹۰ درصد است در حالی که این میزان در استان حدود ۱۱۰ درصد برآورد می‌شود، اما در سایر درآمد‌ها میانگین کشوری ۷۴ درصد است، ولی استان ایلام ۷۰ درصد درآمد سایر محقق شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام با ذکر این نکته که با توجه به اینکه به هر میزان درآمد وصول شود به همان میزان اعتبارات به استان‌ها اختصاص می‌یابد یادآور شد: خوشبختانه استان ایلام پس از سیستان و بلوچستان دومین استان کشور از نظر پرداختی دولت بیش از درآمد وصول شده است.

فیض الهی سهم استان از محل اسناد خزانه را ۹۵۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: تاکنون ۲۰۸ میلیارد تومان این اسناد جذب شده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام گفت: سال ۹۶، ۸۳ درصد، سال ۹۷، ۸۷ درصد، سال ۹۸، ۳۱ درصد و در سال ۹۹، ۱۲۱ درصد وصول درآمد‌ها در استان ایلام محقق شده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=7283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.