2

شبکه گاز دهلران به مدت سه روز قطع می شود

  • کد خبر : 7270
  • 08 آبان 1400 - 14:19
شبکه گاز دهلران به مدت سه روز قطع می شود
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت:شبکه گاز دهلران به مدت سه روز قطع می شود.

به گزارش حادثه ایلام; عباس شمس الهی در نشست ستاد مدیریت بحران دهلران اظهار داشت: با توجه شبکه گاز دهلران فردا به مدت سه روز قطع می شودبه درخواست شرکت منطقه یک عملیات انتقال گاز خوزستان از ایلام در خصوص ضرورت انجام عملیات تعمیرات و رفع نشتی این کار انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اضطراری بودن این عملیات از روز یکشنبه نهم آبان ماه جاری بمدت سه روز این موضوع به استان ابلاغ شده که به مردم شهر دهلران و بخش مرکزی و موسیان و روستا‌های تابعه اطلاع رسانی شده است.

شمس الهی اضافه کرد: قطعی شبکه گاز دهلران بستگی به وضعیت انجام عملیات از فردا دارد و تلاش می‌کنیم این شرایط در حداقل زمان ممکن به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام از مردم مناطق یاد شده خواست با صرفه جویی در حجم گاز موجود در خطوط انتقال تلاش کنند تا مدت زمان قطعی گاز را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه نیاز است مردم نسبت به تامین سوخت دوم وسایل غیر گاز سوز اقدام کنند تاکید کرد: سایر مراکز اداری، آموزشی، خدماتی، دستگاه‌های اداری و واحد‌های صنعتی و تولیدی و کشاورزی در مناطق مذکور هم با همکاری لازم زمینه تسریع در عملیات تعمیرات را فراهم کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=7270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.