1
فوری

دورکاری کارمندان ایلامی لغو شد

  • کد خبر : 7139
  • 25 مهر 1400 - 21:33
دورکاری کارمندان ایلامی لغو شد
استاندار ایلام از لغو دورکاری کارمندان ایلامی خبر داد.

به گزارش حادثه  ایلام;محمد نوذری در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: دورکاری در ادارات تنها دورکاری کارمندان ایلامی لغو شدمختص کارمندان دارای بیماری‌های خاص و مادران باردار و دارای کودک زیر ۶ سال خواهد بود.

وی با بیان اینکه دورکاری کارمندان به غیر از مناطق قرمز از پس فردا سه‌شنبه ۲۷ مهرماه در همه شهرستان‌ها لغو می‌شود تاکید کرد: از این تاریخ به بعد تمامی کارمندان باید در محل کار حضور داشته باشند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تمامی کارمندان باید تا اول آبان ماه حداقل دز اول واکسن کرونا را تزریق کنند افزود: باید از حضور کارمندانی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند ممانعت به عمل آید و غیبت آن‌ها غیر موجه تلقی شده و از همه رفاهیات و اضافه کار محروم شوند.

وی با اشاره به ضرورت تزریق واکسن کرونا توسط همه مدیران و معلمان مدارس گفت: مدارس بر اساس برنامه زمانبندی آموزش و پرورش و به صورت تدریجی باید بازگشایی شود و دستورالعمل‌های ابلاغی در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران مدارس در خصوص لباس فرم مدارس سخت‌گیری انجام ندهند تصریح کرد: مدارس حساس است و حضور دانش آموزان باید با نظارت دقیق انجام گیرد.

نوذری در ادامه بیان داشت: همه صاحبان صنوف باید واکسن تزریق کنند و هر واحدی که متصدی آن تزریق واکسن انجام نداده باشد، پلمب می‌شود.

وی تاکید کرد: بررسی و مقایسه آمار ۲ هفته قبل نشان از افزایش ابتلا، بستری و شمار مرگ و میر‌ها در این استان دارد که نیاز است با حساسیت بیشتری نسبت به رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون توجه شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=7139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.