3
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام

بازاریان وصنوف مکلف به تزریق واکسن کرونا هستند

  • کد خبر : 6965
  • 13 مهر 1400 - 15:42
بازاریان وصنوف مکلف به تزریق واکسن کرونا هستند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:بازاریان وصنوف مکلف به تزریق واکسن کرونا هستند.

به گزارش حادثه ایلام;جهانگیر رستمزاد افزود : فعالیت صاحبان تالارها ، باشگاه‌های ورزشی ، صنوف و بازاریان مکلف به تزریق واکسن کرونا هستندرستوران داران ، اغذیه فروشان ، فروشگاه‌ها و سایر بازاریان باید منوط به تزریق واکسن کرونا شود تا با ایمن سازی محیط کار بتوانیم به ارتقا سلامت جامعه و حذف کرونا کمک کنیم.

رییس قرارگاه استانی مبارزه با کرونا با تاکید بر اینکه باید همه تلاش کنیم با تزریق واکسن کرونا به حفظ سلامت خود و جامعه و کاهش چشمگیر کرونا کمک کنیم افزود : بر اساس اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بیشتر افرادی که در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، واکسن تزریق نکرده بودند.

رستمزاد با تاکید بر اینکه با تزریق واکسن سطح سلامت و ایمنی افراد جامعه افزایش می‌یابد و دیگر شاهد شیوع بیماری و مرگ و میر‌های ناشی از کرونا نخواهیم بود افزود : از رسانه‌ها درخواست می شود با فرهنگ سازی نسبت به آگاهی مردم برای استقبال از واکسیناسیون همچون قبل تلاش کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت های کرونایی به دنبال هوشمند شدن خدمات حذف می شود گفت : بزودی همه محدودیت‌های کرونایی برداشته و خدمات به صورت هوشمند ارایه می‌شود و این موضوع منوط به برخورداری از کارت واکسیناسیون است.

رستمزاد اضافه کرد: همه مدیران مکلف اند وضعیت تزریق واکسن کرونا کارمندان را رصد و با حذف برخی رفاهیات آنان را ترغیب به تزریق ۲ دز واکسن کرونا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: باید ورود به ادارات و اماکن مختلف منوط به داشتن کارت واکسیناسیون شود تا سلامت و ایمنی افراد و محیط کار افزایش یابد.

تاکنون ۶۲ درصد افرادی بالای ۱۲ سال یک دز واکسن و ۲۵ درصد جمعیت استان دو دز واکسن کرونا را در استان ایلام تزریق کرده اند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.