4
استاندار ایلام:

واکسیناسیون دانش آموزان اجباری نیست

  • کد خبر : 6937
  • 11 مهر 1400 - 13:26
واکسیناسیون دانش آموزان اجباری نیست
استاندار ایلام گفت:واکسیناسیون دانش آموزان اجباری نیست.

به گزارش حادثه ایلام;محمدنوذری در نشست ستاد کرونای استانی با تقدیر و تشکر از کلیه عوامل درگیر در اربعین اظهار داشت: مدیریت اربعین یک کار بزرگ و جمعی بود، دور از انصاف است که بگوییم چه کسی بیشتر کار کرد، چرا که همه پای کار بودند و انچه مهم است این بود که همه خادم الحسین باشیم.

وی با اشاره به انجام رایزنی با دولت عراق و تشکر از مسئولین دولت عراق، گفت: علی رغم اینکه برای تردد زمینی برنامه ریزی نشده بود، با حجم زیادی از جمعیت مواجه شدیم که نیازمند کار میدانی بود که با تلاش همه دستگاه‌ها، نهادها و مردم انجام شد.

استاندار ایلام با اشاره به تعمیم واکسیناسیون به بطن جامعه، بر کار فرهنگی و اعتماد سازی در راستای ترویج واکسیناسیون عمومی تاکید کرد و از دانشگاه علوم پزشکی خواست با حضور در اجتماع های محلی، صنفی و غیره، واکسیناسیون را در بطن جامعه برده و با فرهنگسازی زمینه ترویج واکسیناسیون عمومی را فراهم آورند.

محمد نوذری با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان اجباری نیست، گفت: با توجه به اینکه ممکن است برخی از خانواده ها در برابر واکسیناسیون دانش آموزان مقاومت کنند، ورضایت خانواده ها شرط است لذا واکسیناسیون دانش آموزان داوطلبانه انجام می گیرد و اجباری نخواهد بود.

وی با اشاره به تامین سلامت جامعه و راهکارهای مقابله با کرونا، انجام واکسیناسیون عمومی را ضروری دانست و گفت: فعالیت صنوف مختلف همچون تالارها، باشگاه ها، رستوران دارن و … منوط به واکسینه شدن خود و جامعه هدفشان است.

استاندار ایلام از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز خواست، وضعیت واکسیناسیون کلیه کارکنان اداری و کسانی که با عموم مردم سروکار دارند را رصد کنند و کارکنانی که واکسن تزریق نکنند از رفاهیات، اضافه کار ، ماموریت و سایر موارد محروم شوند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.