1

انجام بیش از ۳۰۰عملیات اطفاء حریق در ایلام

  • کد خبر : 6893
  • 08 مهر 1400 - 17:26
انجام بیش از ۳۰۰عملیات اطفاء حریق در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;نصرت‌الله لطفی اظهار داشت: در ۶ ماهه اول امسال ۳۲٠مورد عملیات اطفاء حریق،انجام ۳۲٠ عملیات اطفاء حریق در ایلام ۵۶۸ مورد عملیات امداد و نجات، ۱۱۵ مورد مارگیری انجام و ۱۵۸ مورد دستورالعمل ایمنی برای پروانه‌های ساختمانی صادر شده است. وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ دستگاه خودرو اطفاء حریق […]

به گزارش حوادث ایلام;نصرت‌الله لطفی اظهار داشت: در ۶ ماهه اول امسال ۳۲٠مورد عملیات اطفاء حریق،انجام ۳۲٠ عملیات اطفاء حریق در ایلام ۵۶۸ مورد عملیات امداد و نجات، ۱۱۵ مورد مارگیری انجام و ۱۵۸ مورد دستورالعمل ایمنی برای پروانه‌های ساختمانی صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ دستگاه خودرو اطفاء حریق و امداد نجات سبک و سنگین در سه ایستگاه آتش نشانی سطح شهر ایلام در راستای خدمات رسانی به مردم فعال است، بیان کرد: در شهریور امسال در مجموع ۱۲۱ عملیات امداد و نجات در شهر ایلام انجام شده و منجر به نجات ۱۲۱نفر شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام اضافه کرد: در این مدت ۱۹۸ مورد حادثه در سطح شهر ایلام رخ داده که از این تعداد ۶۱ مورد مربوط به آتش سوزی منزل مسکونی و خودرو‌ها بوده است.

لطفی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی ایلام نیازمند نردبان هیدرولیکی است، ادامه داد: با توجه به افزایش ارتفاع ساختمان‌ها و انبوه سازی‌های شهر ایلام نردبان هیدرولیک ۳۲ متری از تجهیزات مورد نیاز و ضروری این سازمان است تا اگر آتش سوزی در طبقات بالای ساختمانی رخ دهد کار اطفا حریق و امداد و نجات افراد گرفتار در حریق‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.