2

عودت بیش از ۴هزار نفر از مرز مهران/ خروج از مرز ممنوع است

  • کد خبر : 6815
  • 04 مهر 1400 - 10:00
عودت بیش از ۴هزار نفر از مرز مهران/ خروج از مرز ممنوع است

به گزارش حوادث ایلام;مجید کاکی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار نفر از مرز مهران عودت داده شده اند افزود: تا عودت بیش از ۴هزار نفر از مرز مهران/ خروج از مرز ممنوع استروز گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ نفر و امروز نیز یکهزار و ۵۰۰ نفر در این مرز عودت داده شده‌اند.   […]

به گزارش حوادث ایلام;مجید کاکی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار نفر از مرز مهران عودت داده شده اند افزود: تا عودت بیش از ۴هزار نفر از مرز مهران/ خروج از مرز ممنوع استروز گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ نفر و امروز نیز یکهزار و ۵۰۰ نفر در این مرز عودت داده شده‌اند.

 

وی تاکید کرد: هم‌اکنون در شهر مهران حدود ۸ هزار نفر از مشتاقان ابا عبدالله الحسین (ع) حضور دارند که در انتظار بازگشایی مرز هستند اما باز شدن مرز منوط به موافقت طرف عراقی است.

 

کاکی اضافه کرد: همچنان مرز مهران برای خروج زوار بسته است و اجازه هیچ گونه خروجی از این مرز به مسافران و زائران داده نمی شود.

 

فرماندار مهران با بیان اینکه مرز بین المللی مهران تنها برای بازگشت زائران باز شده است تاکید کرد: تمامی تمهیدات برای بازگشت زوار در این مرز بین المللی اندیشیده شده است.

 

باتوجه به توافق میان دولت ایران و عراق امسال به دلیل شیوع کرونا تعداد محدودی زائر (۶۰ هزار نفر) از طریق مرز‌های هوایی امکان سفر به عراق و حضور در مراسم اربعین حسینی را خواهند داشت و برای این منظور فرودگاه شهر‌های تهران، مشهد، اهواز، تبریز، اصفهان و بندرعباس در نظر گرفته شده است.

بنابر تصمیم ستاد اربعین، مرز مهران تنها برای بازگشت زائران باز است و مسافران عتبات عالیات پس از انجام آیین‌های اربعین می‌توانند از مرز مهران برای بازگشت زمینی به کشور استفاده کنند.

مرز بین المللی مهران از زمان شیوع کرونا ویروس تاکنون به روی زائران و مسافران بسته است و تنها پایانه تجاری آن فعال است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.