2

بازگشت زائرین اربعین به کشور از روز سه شنبه

  • کد خبر : 6821
  • 04 مهر 1400 - 18:55
بازگشت زائرین اربعین به کشور از روز سه شنبه

به گزارش حوادث ایلام; و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد محمدی فر با اشاره به برگزاری بازگشت زائرین اربعین به کشور از روز سه شنبهجلسه امروز یکشنبه ستاد مرکزی اربعین با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در محل وزارت کشور اظهار کرد: در این جلسه مقدمات و زمینه سازی‌های لازم برای بازگشت […]

به گزارش حوادث ایلام; و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد محمدی فر با اشاره به برگزاری بازگشت زائرین اربعین به کشور از روز سه شنبهجلسه امروز یکشنبه ستاد مرکزی اربعین با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در محل وزارت کشور اظهار کرد: در این جلسه مقدمات و زمینه سازی‌های لازم برای بازگشت زوار حسینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های ذی ربط درخصوص بازگشت زوار از مرز مهران آمادگی‌ خود را در ارائه خدمات مختلف بهداشتی، تغذیه و حمل و نقل اعلام کردند.

محمدی فر با بیان اینکه پیش بینی ستاد مرکزی اربعین حسینی بر این است که بازگشت زائرین حسینی از روز سه شنبه آغاز می‌شود افزود: تلاش بر این است که با آمادگی کامل از زائرین حسینی در مرز مهران پذیرایی و در صحت و سلامتی وارد استان‌ها و شهر‌های خود شوند.

وی همچنین درباره پرواز‌های هوایی گفت: امشب پرواز‌های هوایی به عراق به پایان می‌رسد و کلیه زائرین به صورت هوایی وارد شهر‌های مقدس نجف و کربلا می‌شوند.

بنابر تصمیم ستاد اربعین، مرز مهران تنها برای بازگشت زائران باز است و مسافران عتبات عالیات پس از انجام آیین‌های اربعین می‌توانند از مرز مهران برای بازگشت زمینی به کشور استفاده کنند.
مرز بین المللی مهران از زمان شیوع کرونا ویروس تاکنون به روی زائران و مسافران بسته است و تنها پایانه تجاری آن فعال است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.