3

وزیر جهاد کشاورزی از واحد خوراک دام و طیور چرداول بازدید کرد

  • کد خبر : 6753
  • 01 مهر 1400 - 12:06
وزیر جهاد کشاورزی از واحد خوراک دام و طیور چرداول بازدید کرد

به گزارش حوادث ایلام; سیدجواد ساداتی نژاد عصر امروز و در ادامه سفر خود به استان ایلام از کارخانه خوراک وزیر جهاد کشاورزی از واحد خوراک دام و طیور چرداول بازدید کرددام و طیور واقع در شهرک صنعتی شباب و پارک خرم بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات کشاورزان این منطقه قرار گرفت. […]

به گزارش حوادث ایلام; سیدجواد ساداتی نژاد عصر امروز و در ادامه سفر خود به استان ایلام از کارخانه خوراک وزیر جهاد کشاورزی از واحد خوراک دام و طیور چرداول بازدید کرددام و طیور واقع در شهرک صنعتی شباب و پارک خرم بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات کشاورزان این منطقه قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی در این بازدید گفت : استان ایلام قطب کشاورزی کشور است و سعی داریم در وزارت کشاورزی بیش از گذشته در تزریق اعتبارات به این استان توجه کنیم.

مدیر کل امور عشایری ایلام نیز در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کارخانه خوراک دام و طیور چرداول گفت: ظرفیت تولید سالانه این مرکز هفت هزار و ۲٠٠ تن است و روزانه ۲٠ الی ۲۵ تن خوراک دام در این مکان عرضه می‌شود.

فرشاد یاسمی با بیان اینکه در این کارخانه بیش از ۲٠ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول بکار هستند افزود: سرمایه اولیه راه اندازی کارخانه خوراک دام ۴٠٠ میلیارد ریال و سرمایه در گردش نیز ۳٠٠ میلیارد ریال است.

مدیر کل امور عشایری ایلام تاکید کرد: سهامداران این کارخانه ۱۵ شرکت و از عشایر منطقه هستند.

حضور در مزار گلزار شهدای گمنام بهشت رضا شهر ایلام، سفر به شهرستان چرداول و بازدید ازسد چناره و باغات منطقه فرخینوند، بازدید از ایستگاه پمپاژ داجیوند شهرستان هلیلان و مجتمع شهرک‌های گلخانه‌ای کوثر در روستای شیراوند از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وزیر جهادکشاورزی به استان ایلام است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.