1

شهر مهران به شدت تحت کنترل پلیس/‍ عودت بیش از ۳ هزار زائر از ایلام به استان های مبدأ

  • کد خبر : 6684
  • 30 شهریور 1400 - 17:51
شهر مهران به شدت تحت کنترل پلیس/‍ عودت بیش از ۳ هزار زائر از ایلام به استان های مبدأ

به گزارش حوادث ایلام; سردار”دلاور القاصی مهر” درگفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به تصمیمات کشوری، ورود زائران به مرز مهران ممنوع بوده و پلیس از ورود زوار عزیز به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران ممانعت می کند.   وی با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار”دلاور القاصی مهر” درگفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به تصمیمات کشوری، ورود زائران به مرز مهران ممنوع بوده و پلیس از ورود زوار عزیز به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران ممانعت می کند.

 

وی با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: ۸ ایستگاه کنترلی ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی مستقر، و به هیچ وجه اجازه تردد به زائران به سمت پایانه مرزی مهران داده نخواهد داشت.

 

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار زائر حتی با داشتن ویزا به استان های مبدأ عودت داده شدند، تصریح کرد: در روزهای گذشته افرادی بودند که بدون توجه به توصیه های پلیس و مسئولان کشور، به استان ایلام مراجعه کردند که از ورود آنها به مرز مهران جلوگیری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه، ورودی های استان ایلام خصوصا شهر مهران به شدت تحت کنترل پلیس است،گفت: تاکنون بیش از ۸۵۰ خودرو به استانهای محل سکونت خود عودت داده شده اند.

 

سردار القاصی مهر در پایان ،خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیمات ملی مرز بین المللی مهران فقط آماده ارائه خدمات برای بازگشت زائران است،گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی دریافت

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.