4

دستگیری ۲سارق حرفه ای سیم برق با کشف ۶۴ فقره سرقت در ایلام

  • کد خبر : 6658
  • 29 شهریور 1400 - 20:21
دستگیری ۲سارق حرفه ای سیم برق با کشف ۶۴ فقره سرقت در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل های مخابراتی در شهر ایلام موضوع شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.   وی افزود: مأموران کلانتری۱۲ با تلاش شبانه روزی و با انجام اقدامات گسترده پلیسی […]

به گزارش حوادث ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل های مخابراتی در شهر ایلام موضوع شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

 

وی افزود: مأموران کلانتری۱۲ با تلاش شبانه روزی و با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار در این ارتباط شدند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام،ادامه داد: مأموران انتظامی،در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر و مقدار ۵۰ کیلو مس سیم برق کشف کردند.

 

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۶۴ فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند،گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.