3

از خروج ۹۵۷ نفر در پایانه مرزی مهران ممانعت شد

  • کد خبر : 6647
  • 29 شهریور 1400 - 10:10
از خروج ۹۵۷ نفر در پایانه مرزی مهران ممانعت شد

به گزارش حوادث ایلام; مجید کاکی اظهار داشت: از مجموع ۹۵۷ زائری که تاکنون قصد عزیمت به کشور عراق از خروج ۹۵۰ نفر در پایانه مرزی مهران ممانعت شداز طریق مرز مهران داشتند، ۶۲۸ نفر در مبادی ورودی شهرستان اقناع شده و تصمیم به بازگشت به سمت شهر‌های محل سکونت خود گرفتند.   وی با […]

به گزارش حوادث ایلام; مجید کاکی اظهار داشت: از مجموع ۹۵۷ زائری که تاکنون قصد عزیمت به کشور عراق از خروج ۹۵۰ نفر در پایانه مرزی مهران ممانعت شداز طریق مرز مهران داشتند، ۶۲۸ نفر در مبادی ورودی شهرستان اقناع شده و تصمیم به بازگشت به سمت شهر‌های محل سکونت خود گرفتند.

 

وی با بیان اینکه ۳۲۹ نفر نیز در نقطه صفر مرزی دستگیر شده‌اند افزود: مرز بین المللی مهران بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین همچنان به روی زائران بسته است و از تمامی زائرانی که به صورت زمینی قصد خروج از مرز مهران و عزیمت به کشور عراق را دارند، ممانعت خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان مهران تصریح کرد: چهار استان معین با رعایت ضوابط و قوانین اعلامی در مرز مهران موکب خواهند زد و مواد غذایی برای زاِئران برگشتی از عراق نیز در نظر گرفته شده است.

 

شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است که امروز به کانون فعالیت‌های صادراتی و تردد زوار با کشور همسایه تبدیل شده است.

 

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.