1

فراخوان مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی

  • کد خبر : 6601
  • 28 شهریور 1400 - 10:43
فراخوان مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “جعفر فیضی”اظهار داشت: کلیه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، می بایست هر چه سریعتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای اعزام به خدمت اقدام و در غیر اینصورت با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی رو به رو می شوند. […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “جعفر فیضی”اظهار داشت: کلیه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، می بایست هر چه سریعتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای اعزام به خدمت اقدام و در غیر اینصورت با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی رو به رو می شوند.

 

وی افزود: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه ای و اشتغال به کار مواجه خواهند شد.

 

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام گفت: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا  به نشانی www.vazifeh.police.ir و سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ اقدام کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.