2

صادرات بیش از ۴۵ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران

  • کد خبر : 6637
  • 28 شهریور 1400 - 16:09
صادرات بیش از ۴۵ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران

به گزارش حوادث ایلام; مهناز همتی اظهار داشت: عمده کالا‌های صادر شده تحت نظارت و کنترل کیفی این صادرات بیش از ۴۵ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهراناداره کل در مدت یاد شده شامل سنگ‌های ساختمانی، سنگ آهن، کاشی، میلگرد، مواد شیمیایی و قطعات یدکی خودرو بوده است. مدیرکل استاندارد ایلام همچنین از صدور […]

به گزارش حوادث ایلام; مهناز همتی اظهار داشت: عمده کالا‌های صادر شده تحت نظارت و کنترل کیفی این صادرات بیش از ۴۵ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهراناداره کل در مدت یاد شده شامل سنگ‌های ساختمانی، سنگ آهن، کاشی، میلگرد، مواد شیمیایی و قطعات یدکی خودرو بوده است.

مدیرکل استاندارد ایلام همچنین از صدور مجوز صادراتی برای ۶۴۳ فقره پرونده از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

همتی تصریح کرد: امسال تعداد ۵۲۹ فقره آزمون تعیین ماهیت (تعیین تعرفه گمرکی) در آزمایشگاه اداره استاندارد شهرستان مرزی مهران انجام شده که بیشترین آن مربوط به آهک و کربنات سدیم است.

وی با اشاره به میزان صادرات کالای استاندارد در سال گذشته نیز گفت: در این مدت تعداد ۶۷۶ فقره پرونده صادراتی شامل ۱۹۸ محصول که ۸۶ محصول آن‌ها با توجه به اینکه مشمول استاندارد اجباری برای صادرات بوده‌اند بر اساس پروانه استاندارد آن‌ها مجوز صادرات صادر شده است.

مدیرکل استاندار ایلام عنوان کرد: در این مدت تعداد ۶۵۶ فقره آزمون تعیین ماهیت در آزمایشگاه اداره استاندارد شهرستان مرزی مهران انجام شده که بیشترین آن مربوط به آهک و کربنات سدیم است.

شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.