2
خانه دسته‌بندی نشده

آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چوار

  • کد خبر : 6588
  • 27 شهریور 1400 - 11:19
آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چوار

به گزارش حوادث ایلام; در این مراسم که با حضور سردار “دلاور القاصی مهر” و اعضای شورای تامین شهرستان چوار برگزار شد، سرهنگ “افشار شاهمرادی” به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان چوار معرفی و از زحمات سرپرست سابق این انتظامی سرگرد “بهزاد بسطامی” تجلیل شد.   فرمانده انتظامی استان ایلام در این مراسم با تاکید بر اینکه […]

به گزارش حوادث ایلام; در این مراسم که با حضور سردار “دلاور القاصی مهر” و اعضای شورای تامین شهرستان چوار برگزار شد، سرهنگ “افشار شاهمرادی” به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان چوار معرفی و از زحمات سرپرست سابق این انتظامی سرگرد “بهزاد بسطامی” تجلیل شد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام در این مراسم با تاکید بر اینکه هر فعالیت سیاسی، اجتماعی و صنعتی در سایه امنیت پایدار شکل می گیرد، گفت: چوار شهرستانی صنعتی می باشد و نیروی انتظامی در راستای خدمت مضاعف به مردمان این دیار و فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری های بیشتر نگاهی ویژه به تولید امنیت پایدار در این شهرستان دارد.

 

سردار القاصی مهر ادامه داد: تولید امنیت یک مقوله جمعی است و نیروی انتظامی بعنوان حافظ آن نیازمند همراهی و همکاری های مردم و دستگاه های دولتی می باشد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6588
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.