3

سفر وزیر کشور به ایلام لغو شد

  • کد خبر : 6535
  • 24 شهریور 1400 - 10:34
سفر وزیر کشور به ایلام لغو شد

به گزارش حوادث ایلام;  پیرو اطلاعیه قبلی مبنی سفر احمد وحیدی وزیر کشور به استان ایلام ، این سفر لغو شد.سفر وزیر کشور به ایلام لغو شد احمد وحیدی قرار بود به منظور بررسی آخرین وضعیت استان در حوزه‌های مختلف و بازدید از زیرساخت‌های اربعین و مرزمهران به استان ایلام سفر کند. مرز بین المللی […]

به گزارش حوادث ایلام;  پیرو اطلاعیه قبلی مبنی سفر احمد وحیدی وزیر کشور به استان ایلام ، این سفر لغو شد.سفر وزیر کشور به ایلام لغو شد

احمد وحیدی قرار بود به منظور بررسی آخرین وضعیت استان در حوزه‌های مختلف و بازدید از زیرساخت‌های اربعین و مرزمهران به استان ایلام سفر کند.

مرز بین المللی مهران مهمترین گذرگاه تردد زائران اربعین است و تا پیش از شیوع کرونا و توقف اعزام زائران، بیش از ۶۰ درصد زوار اربعین از این مرز تردد می‌کردند.

راهپیمایی اربعین در ۲ سال گذشته متوقف شد و زائران امکان تردد به عتبات عالیات از طریق مرز مهران را نداشتند امسال نیز مرز مهران همچنان بسته است، اما در توافق با مقامات عراقی و با اندیشیدن تمهیداتی، امکان بازگشت زائران از طریق مرز مهران فراهم شده است.

بر این اساس رییس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه برای رفتن زائران به سمت عراق از طریق مرز‌های زمینی توافقی انجام نشده و عبور از مرز‌های زمینی ممنوع است، گفت: توافق کردیم زوار در برگشت بتوانند از طریق مرز مهران برگردند.

حسین ذوالفقاری از قطعی شدن اعزام ۶۰ هزار زائر به عراق خبر داد و افزود: برای کاهش هزینه‌ها توافق شد زوار بتوانند در برگشت از مرز مهران به کشور بازگردند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6535

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.