1

خیابان سعدی شمالی ایلام از امروز برای تردد خودرو باز است

  • کد خبر : 6538
  • 24 شهریور 1400 - 14:36
خیابان سعدی شمالی ایلام از امروز برای تردد خودرو باز است

به گزارش حوادث ایلام;  محمد سلطانی اظهار داشت: از امروز بیست و چهارم شهریور ماه تا اطلاع ثانوی این خیابان سعدی شمالی ایلام از امروز برای تردد خودرو باز استمسیر برای کاهش بار ترافیک هسته مرکزی شهر ایلام از پیاده راه به ماشین رو تبدیل شده است. وی افزود: باتوجه به اینکه از موزاییک فرش […]

به گزارش حوادث ایلام;  محمد سلطانی اظهار داشت: از امروز بیست و چهارم شهریور ماه تا اطلاع ثانوی این خیابان سعدی شمالی ایلام از امروز برای تردد خودرو باز استمسیر برای کاهش بار ترافیک هسته مرکزی شهر ایلام از پیاده راه به ماشین رو تبدیل شده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه از موزاییک فرش به جای آسفالت برای این مسیر استفاده شده است، رانندگان باید با سرعت مجاز حداکثر ۲۰ کیلومتر حرکت کنند.

سلطانی افزود: این مسیر فاقد پارکینگ بوده و همچنین رانندگان در این مسیر حق توقف حتی به صورت کوتاه مدت و لحظه‌ای ندارند و باید به مسیر خود ادامه دهند.

وی یادآور شد: این مسیر یک طرفه بوده و ماشین‌ها باید از طرف چهارراه سعدی به طرف میدان خیام حرکت کنند و ۲ طرف خیابان نیز برای عابران پیاده، کلاسکه کودکان، ویلچر، افراد کم بینا و نابینا مسطح سازی شده است.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهری شهرداری ایلام هم گفت: طرح مسطح سازی مسیر سعدی شمالی و جنوبی با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال شامل عملیات پیمانکاری و زیباسازی و مبلمان شهری است.

علی رضازاده با بیان اینکه طول کل خیابان سعدی ۶۷۰ متر است، افزود: طول مسیر میدان خیام تا چهار راه سعدی ۳۸۰ متر و طول مسیر از چهار راه سعدی تا ابتدای خیابان آیت الله حیدری ۲۹۰ متر است.

وی تصریح کرد: در ابتدا این طرح تلفیق ماشین رو و پیاده راه بود که با نظر شورای ترافیک بخش شمالی آن به ماشین رو اختصاص یافت و قسمت جنوبی نیز با صلاحدید این شورا به صورت پیاده راه باقی ماند.

عملیات پیمانکاری پروژه هم سطح سازی خیابان سعدی از مهر پارسال شروع شد و خردادماه امسال به اتمام رسید.

شهر ایلام با مرکزیت استان ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.