3

زائران اربعین در مرز مهران عودت داده می‌شوند

  • کد خبر : 6523
  • 23 شهریور 1400 - 20:58
زائران اربعین در مرز مهران عودت داده می‌شوند

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ علی احمد شاهوردی اظهار داشت: باتوجه به ممنوعیت تردد زائران از زائران اربعین در مرز مهران عودت داده می‌شوندمرز‌های زمینی، گشت‌های ایست و بازرسی از ورود هرگونه خودروی غیربومی زائران به مقصد مرز مهران جلوگیری می‌شود. وی افزود: گشت‌های ایست و بازرسی در تمام مبادی ورودی استان از جمله ایوان، هلیلان، […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ علی احمد شاهوردی اظهار داشت: باتوجه به ممنوعیت تردد زائران از زائران اربعین در مرز مهران عودت داده می‌شوندمرز‌های زمینی، گشت‌های ایست و بازرسی از ورود هرگونه خودروی غیربومی زائران به مقصد مرز مهران جلوگیری می‌شود.

وی افزود: گشت‌های ایست و بازرسی در تمام مبادی ورودی استان از جمله ایوان، هلیلان، چرداول، دهلران، ایلام و مهران مستقر هستند و مانع ورود زائران به سمت مهران می‌شوند.

سرپرست پلیس راه ایلام یادآور شد: خودرو‌های حامل زائران باتوجه به اطلاع رسانی‌های وسیع و گسترده توسط رسانه ها، در صورت مراجعه به استان ایلام با اعمال قانون و عودت به استان‌های خود مواجه می‌شوند.

سرهنگ شاهوردی اضافه کرد: همچنین کاروان‌های پیاده نیز حق مراجعه به استان ایلام و مرز مهران را ندارند و آن‌ها نیز به استان‌های مبدا خود بازگرداننده می‌شوند.

وی ادامه داد: برابر ابلاغیه ستاد اربعین پلیس راه استان‌های مختلف باید از حرکت خودرو‌های حامل زائران به مرز‌ها خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه خودرو حامل زائران، قبل از رسیدن آن‌ها به استان‌های مرزی، این خودرو‌ها را به استان خود عودت دهند.

به علت شیوع ویروس کرونا و بنا بر توافق بین دولت‌های ایران و عراق، ۶۰ هزار زائر ایرانی از طریق مرز‌های هوایی تعیین شده مجاز به حضور در مشارکت اربعین هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.