0

توزیع کتاب‌های درسی بین دانش آموزان ایلامی از امروز

  • کد خبر : 6520
  • 22 شهریور 1400 - 12:31
توزیع کتاب‌های درسی بین دانش آموزان ایلامی از امروز

به گزارش حوادث ایلام; حشمت اله وردی اظهار داشت: از روز گذشته ارسال کتاب از طریق ادارات آموزش و توزیع کتاب‌های درسی بین دانش آموزان ایلامی از امروزپرورش به مدارس آغاز و از امروز به مرور در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.   وی ادامه داد: مدیران مدارس بر اساس زمان بندی انجام گرفته زمان […]

به گزارش حوادث ایلام; حشمت اله وردی اظهار داشت: از روز گذشته ارسال کتاب از طریق ادارات آموزش و توزیع کتاب‌های درسی بین دانش آموزان ایلامی از امروزپرورش به مدارس آغاز و از امروز به مرور در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

 

وی ادامه داد: مدیران مدارس بر اساس زمان بندی انجام گرفته زمان تحویل کتاب پایه‌های مختلف تحصیلی را به دانش آموزان اعلام خواهند کرد.

 

معاون اداره کل آموزش و پرورش ایلام یادآور شد: این کتاب‌ها بر اساس ثبت سفارشی بوده که توسط دانش آموزان انجام گرفته و تا پایان شهریورماه در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

 

وی همچنین به روند ثبت نام دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی اشاره کرد و یادآور شد: این استان رتبه دوم ثبت نام دانش آموزان در سه پایه اول ابتدایی و مقطع اول متوسطه اول و دوم را کسب کرده است.

 

معاون اداره کل آموزش و پرورش ایلام با بیان اینکه در زمینه ثبت نام پایه دهم نیز ایلام حائز رتبه نخست شده است، تصریح کرد: امسال هدفگذاری این سازمان در هدایت تحصیلی ثبت نام ۶۷ درصد دانش آموزان در رشته‌های نظری و ۳۳ درصد فنی و کار و دانش است.

 

۱۰۰ هزار دانش‌آموز سال گذشته در مقاطع مختلف استان ایلام به تحصیل اشتغال داشتند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.