0

ضرورت تسریع در عملیات راهسازی محور مهران

  • کد خبر : 6423
  • 16 شهریور 1400 - 0:26
ضرورت تسریع در عملیات راهسازی محور مهران

به گزارش حوادث ایلام; بهادری ظهر امروز گفت: با توجه به اجرای عملیات راهسازی در محور‌های ارتباطیضرورت تسریع در عملیات راهسازی محور مهران استان، تدابیر لازم برای رفع نقاط پرحادثه و گره‌های ترافیکی در شرایط اضطراری در نظر گرفته شده است.   وی با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی سماندهی شده‌اند ، افزود: عملیات راه سازی […]

به گزارش حوادث ایلام; بهادری ظهر امروز گفت: با توجه به اجرای عملیات راهسازی در محور‌های ارتباطیضرورت تسریع در عملیات راهسازی محور مهران استان، تدابیر لازم برای رفع نقاط پرحادثه و گره‌های ترافیکی در شرایط اضطراری در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی سماندهی شده‌اند ، افزود: عملیات راه سازی در چند نقطه محور کرمانشاه- ایلام- مهران در جریان است، اما به گونه‌ای برنامه ریزی صورت گرفته که در صورت افزایش حجم ترافیک این محور خللی در روند رفت و آمد خودرو‌ها وجود نداشته باشد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: ظرف دو هفته آینده واریانت چهار خطه محور ایلام- سرابله در محدوده تونل آزادی آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت، ضمن این که محور ایلام به مهران در محدوده تونل راه کربلا مسیر جهت عبور اضطراری آماده خواهد شد.

 

وی افزود: اخیراً عملیات اجرایی تمام طرح‌های راهسازی استان علی‌الخصوص محور ایلام به مهران تسریع پیدا کرده و امیدواریم با تأمین اعتبار لازم این روند تداوم یابد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.