2

جابجایی بیش از ۵۹ هزار مسافر

  • کد خبر : 6426
  • 16 شهریور 1400 - 10:30
جابجایی بیش از ۵۹ هزار مسافر

به گزارش حوادث ایلام;محمدجواد یگانه با بیان اینکه جابجایی مسافر در این بازه زمانی (از ابتدای سالجاری کاهش ۵ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه شهدای ایلامتا پایان مردادماه) نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پنج درصدی داشته است افزود: در این مدت یک هزار و ۲۸ سورتی پرواز (نشست و برخاست) توسط چهار شرکت […]

به گزارش حوادث ایلام;محمدجواد یگانه با بیان اینکه جابجایی مسافر در این بازه زمانی (از ابتدای سالجاری کاهش ۵ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه شهدای ایلامتا پایان مردادماه) نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پنج درصدی داشته است افزود: در این مدت یک هزار و ۲۸ سورتی پرواز (نشست و برخاست) توسط چهار شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر، زاگرس و ماهان در فرودگاه شهدای ایلام انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: در این مدت (ابتدای سال جاری تا پایان مرداماه) ۴۳۰ هزار و ۹۲۵ کیلوگرم بار (ورودی و خروجی) در این فرودگاه انجام شده است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ سورتی پرواز روزانه و شبانه در فرودگاه شهدای ایلام به مقاصد تهران مشهد و کیش انجام می‌شود یادآور شد: با افزایش چهار سورتی پرواز شبانه به مقصد مشهد، تعداد پرواز‌های استان ایلام ۲۰ درصد افزایش یافته است.

 

مدیر فرودگاه شهدای ایلام اضافه کرد: با توجه به ویروس کرونا استان ایلام به شهر‌های مقصد با ۶۰ درصد ظرفیت هر پرواز انجام می‌شود.

 

وی افزود: در صورت تقاضای سفر هوایی برای شهر‌های مختلف از سراسر کشور امکان راه‌اندازی پرواز هوایی جدید وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.