3

دستگیری یکی از قاتلان زن ۵۹ ساله ایلامی

  • کد خبر : 6389
  • 12 شهریور 1400 - 10:55
دستگیری یکی از قاتلان زن ۵۹ ساله ایلامی

به گزارش حوادث ایلام; خداداد رشیدی اظهار داشت: در پی اعلام مفقودیت زنی ۵۹ ساله در ایلام، موضوع دستگیری یکی از قاتلان زن ۵۹ ساله ایلامیبه صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: باتوجه به حساسیت موضوع و رصد کارآگاهان پلیس آگاهی فردی که با رفتار‌های مشکوک قصد فروش مقداری طلاجات […]

به گزارش حوادث ایلام; خداداد رشیدی اظهار داشت: در پی اعلام مفقودیت زنی ۵۹ ساله در ایلام، موضوع دستگیری یکی از قاتلان زن ۵۹ ساله ایلامیبه صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به حساسیت موضوع و رصد کارآگاهان پلیس آگاهی فردی که با رفتار‌های مشکوک قصد فروش مقداری طلاجات در یکی از طلا فروشی‌های شهر ایلام را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سرهنگ رشیدی تصریح کرد: در تحقیقات فنی پلیس فرد دستگیر شده به قتل زن ۵۹ ساله با همدستی یک نفر دیگر اعتراف و راز این قتل را فاش نمود.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر متهم ادامه دارد، گفت: اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی طبق اعترافات متهم دستگیر شده به منطقه جنگلی اطراف تونل آزادی اعزام و جسد این زن ۵۹ ساله را کشف و برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی منتقل کردند.

 

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.