4

رئیس کمیته امداد در همکاری با قرارگاه حضرت مهدی(عج)تاکید کرد

  • کد خبر : 6325
  • 09 شهریور 1400 - 8:08
رئیس کمیته امداد در همکاری با قرارگاه حضرت مهدی(عج)تاکید کرد

به گزارش حوادث ایلام; مهرشاد سهیلی فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) با سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور دیدار و گفتگو کرد.   مهرشاد سهیلی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه حضرت مهدی(عج) در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: این مجموعه فرهنگی در مقابله با بحران موجود، در سه عرصه […]

به گزارش حوادث ایلام; مهرشاد سهیلی فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) با سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

مهرشاد سهیلی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه حضرت مهدی(عج) در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: این مجموعه فرهنگی در مقابله با بحران موجود، در سه عرصه بهداشت و سلامت، امور معیشتی و امور فرهنگی خانواده‌ها متمرکز شد، که هـر یک در دو سـطح عمومـی و گروه‌هـای ویـژه شـامل مبتلایان بـه کرونا و خانواده‌های متوفیان از ایـن بیماری، بیماران خاص، زمینـه‌ای، ضایعه نخاعی، معلولین، بیماران زمین‌گیـر، خانواده‌های دارای تحـت تکفل معلول و افـراد بـالای ۷۰ سـال پرمصـرف درمـان بـوده اسـت، ایـن مهـم در سایه سـار فرهنگ اسلامی از رهگذر دغدغه‌مندی و کار جهادی بی‌وقفه نیروهای جهادی این قـرارگاه در راسـتای کمـک بـه نیازمنـدان و محرومیـن، در عیـن حفـظ تکریم و بزرگداشـت ایشان، انجام پذیرفـته است.

 

این جهادگر کشور افزود: قـرارگاه حضـرت مهـدی(عج) در عرصـه معیشـت اقدام به تهیـه و توزیـع بسـته‌های معیشـتی و غـذای گـرم نمود کـه ۲ میلیون غـذای گرم، یک میلیون بسـته معیشـتی و سـبد غذایـی، پخـت ۱۰ میلیـون قرص نان گرم، قبـل و حین ماه مبـارک رمضـان و محرم در میـان نیازمنـدان تهیه و توزیـع گردیده است.

فرمانده قرارگاه حضرت مهدی(عج) با اشاره به تشکیل گروه های جهادی این قرارگاه گفت: تعـداد ۳۱ گـروه جهـادی متشـکل از جوانـان و بسـیجیان خواهـر و بـرادر، اعـم از شـیعه و سـنی در قـرارگاه حضـرت مهـدی(عج) در سراسـر کشـور تشـکیل شـد، کـه در زمینـه توزیـع بسـته‌های معیشـتی، فرهنگـی و بهداشـتی، عیـادت از معمریـن، بیمـاران خـاص، خانواده‌هـای دارای تحـت تکفـل معلـول، خانواده‌هـای مبتالیـان بـه کرونا و ضدعفونـی منازل فعالیـت کردند.

 

سهیلی ادامه داد: با توجه به شعار “در – خانه – بمانیم” دوره مسـابقه‌های مجـازی فرهنگـی بـا موضوعـات سلامت فرهنگ و جهاد از سـوی قرارگاه حضرت مهدی(عج) برگزار شـد و بیش از ۵۰۰ هزار نفر از سراسـر کشـور به صورت مجازی شرکت کردند و برگزیدگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده قرارگاه حضرت مهدی(عج) گفت: اقدامات فرهنگ‌سازی و پیشگیرانه در عرصه بهداشت، مقابله با کرونا هراسی در فضای مجازی، تهیه و تولید اقلام بهداشتی توسط خانواده‌های جهادگران و همچنین ارتقا و توسعه زیرساخت‌ها و سازوکارهای خدمت‌رسانی از برنامه‌های این مجموعه جهادی بشمار می‌رود.

سهیلی در پایان عملکرد و فعالیت‌های یک‌ساله این مجموعه فرهنگی و جهادی را بصورت مکتوب به رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ارائه داد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز با ابراز خرسندی از عملکرد و فعالیت‌های این قرارگاه جهادی گفت: شما جوانان از امیدهای مقام معظم رهبری و آیت‌الله رئیسی و دولت سیزدهم در این شرایط حساس هستید‌.

 

بختیاری افزود: اینکه در این سن احساس مسئولیت می‌کنید و پا به عرصه جهاد فی سبیل الله گذاشتید، حرکت قابل ستایش و تقدیر است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه سخنان خود در این جلسه، آمادگی کمیته امداد را جهت هرگونه همکاری و فعالیت با این قرارگاه فرهنگی و جهادی اعلام کرد.

سید مرتضی بختیاری همچنین در پایان برای مهرشاد سهیلی نوجوان جهادگر کشور آرزوی سلامتی و توفیق خدمتگذاری را از خدای متعال برای ایشان خواستار شدند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.