3

دمای هوای ایلام کاهش می یابد

  • کد خبر : 6344
  • 09 شهریور 1400 - 15:36
دمای هوای ایلام کاهش می یابد

به گزارش حوادث ایلام; مجتبی میهن پرست اظهار داشت: دمای هوای استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲ دمای هوای ایلام کاهش می یابدتا چهار درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.   رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام با بیان اینکه این کاهش دما تا اواسط هفته آینده تداوم خواهد داشت یادآور شد: ابرناکی هوا از […]

به گزارش حوادث ایلام; مجتبی میهن پرست اظهار داشت: دمای هوای استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲ دمای هوای ایلام کاهش می یابدتا چهار درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

 

رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام با بیان اینکه این کاهش دما تا اواسط هفته آینده تداوم خواهد داشت یادآور شد: ابرناکی هوا از دیگر پدیده‌های جوی است که از روز پنجشنبه در استان تقویت می‌شود و تا اوایل هفته آینده ادامه می‌یابد.

 

میهن پرست اضافه کرد: وزش باد شدید موقتی از دیگر رویداد‌های جوی است که در مناطق شمالی استان وزش باد در مقایسه با نقاط جنوبی از سرعت و شدت بیشتری برخودار خواهد بود.

 

رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام تصریح کرد: وزش باد شدید موقتی موجب ایجاد خسارت به سازه‌های سبک، چون تاسیسات گلخانه ها، بنر و تابلو‌های تبلیغاتی می‌شود.

 

میهن پرست در خصوص گرد و غبار هم گفت: وزش باد شدید باعث ایجاد گرد و غبار محلی می‌شود که غلظت گرد و خاک در ساعات صبحگاهی و عصر بیشتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.