1

ضرورت توجه به بانوان باردار ایلامی

  • کد خبر : 6309
  • 07 شهریور 1400 - 23:40
ضرورت توجه به بانوان باردار ایلامی

به گزارش حوادث ایلام; جمیل صادقی‌فر از نیاز ضروری ۱۵۱۶ مادر باردار پرخطر ایلامی به واکسن کرونا ضرورت توجه به بانوان باردار ایلامیخبرداد و اظهار داشت: زمینه تزریق واکسن کرونا جهت این گروه پرخطر در حال انجام است.   وی افزود: مادران باردار نسبت به علائم بالینی، چون سرماخوردگی باید حساس باشند و در صورت داشتن […]

به گزارش حوادث ایلام; جمیل صادقی‌فر از نیاز ضروری ۱۵۱۶ مادر باردار پرخطر ایلامی به واکسن کرونا ضرورت توجه به بانوان باردار ایلامیخبرداد و اظهار داشت: زمینه تزریق واکسن کرونا جهت این گروه پرخطر در حال انجام است.

 

وی افزود: مادران باردار نسبت به علائم بالینی، چون سرماخوردگی باید حساس باشند و در صورت داشتن چنین علائمی در کمترین زمان ممکن به پزشک زنان یا پزشک خانواده مراجعه کنند و در فرصت کوتاه نسبت به کنترل و یا اطمینان از سلامت خود اقدام کنند.

 

وی تاکید کرد: زنان باردار در ایام فعلی نیاز بیشتری به مراقبت دارند و از گرو‌های پرخطر محسوب می‌شوند و تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با کرونا را بیشتر لحاظ کنند شرایط تغذیه مناسب را مورد توجه قرار دهند چرا که سوءتغذیه در دوران بارداری و شیردهی به دلیل تضعیف سیستم ایمنی بدن نه تنها باعث خطر ابتلاء به ویروس کرونا است، بلکه موجب تشدید و وخامت این بیماری می‌شود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: با توجه به این شرایط و شرایط حاد شیوع کرونا در استان ایلام واکسینه کردن مادران باردار ایلامی ضرورتی است که دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام آن را در اولویت خود قرار داده است و به همین جهت بیمارستان طالقانی ایلام را را برای امر واکسیناسیون مادران پرخطر ایلامی مهیا کرده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.